nora-mvs

Alla inlägg under november 2013

Av nora sandberg - 30 november 2013 11:07

jag vann!! hopptävlingen! med världens finaste nansen + hopptävlingen var för föra söndagen typ så ni vet men iallafall så är jag så sjukt glad över mig och nansen och vi fick en rosset och den ska hängas upp! men det var värt att åka halv 7 till stallet en söndag och va där typ hela dagen;-)! men hej då ses

Av nora sandberg - 30 november 2013 11:00

hej, asså okej det är dags för ett inlägg för jag har inte bloggat på sjukt länge så ja iallafall så har jag hoppning idag och jag tror jag får en av mina fina killar (nansen), jag hadde för beredande hoppning föra lördagen dom som inte vet vad det betyder det betyder att man galopperar och travar över bomar. och nansen fick jag föra gången och han var strålande duktig!!? Så jag antar att han kommer va det i dag också. men efter ridning ska jag va med stallkommpisarna och va med hästarna och så och imorgon sköter jag min andra fina kille (klurix) för mina favo killar är klurix & nansen så denna helg kommer nog super bra! men hejdå men jag tror jag skriver not imorgon också! hejdå, den bruna är klurix och den gråa är nansen.!

Presentation


nora sandbergs blogg jag är häst älskare

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards